czwartek, 18 lipca 2013

Nowa miłość?

Cześć. Gabrysia w przedszkolu robi furorę. Ciocie nie mogą wyjść z podziwu, jak szybko zaaklimatyzowała się i jak dobrze sobie radzi: z jedzeniem, załatwianiem się, myciem zębów czy podczas zajęć np. muzycznych. Ostatnio prym wiodła na zajęciach z instrumentami muzycznymi. Na wszystkim pięknie grała i głośno śpiewała piosenki. Ciocie zażartowały, że jakaś nowa Edzia Górniak rośnie.
  Wczoraj wieczorkiem, podczas zabawy z wesołą "czeredą" usłyszałam jak mała mówi: Staś to, Staś tamto. Pytam łobuziaka: kto to Staś? Myślałam, że może misia tak nazwała. A tu skucha! Okazało się że Staś to kolega z przedszkola. Razem siedzą przy stoliku, razem się bawią. Jestem ciekawa czy jak będą zajęcia taneczne czy także będą razem tańczyć. Potem mała wzięła telefon i zaczęła coś tam gadać, że spotkamy się jutro, że idzie spać zaraz. Jak zadałam Gabi pytanie z kim rozmawia usłyszałam : Staś! Czy będzie to pierwsza miłość w nowym przedszkolu? To się jeszcze okaże! A może usłyszymy niedługo: mój mąż Staś?

                                                                                                       Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz